Răsplătim încrederea clienților noștri cu o garanție de 2 ani!

Acasa  > Garantie

Certificat Garanție STAR STONE

Certificat garanție produse STAR STONE

Informații despre garanție

STAR STONE S.A, în calitate de Producător, asigură garanție de 2 (doi) ani tuturor produselor fabricate de acesta, de la data achiziționării, conform prezentei garanții.

Producătorul garantează performanțele produselor sale conform standardelor europene de referintă în domeniu:

SR EN 1339:2004/AC:2006 – “Dale de beton. Condiții și metode de încercări”

SR EN 1340:2004/ AC:2006 – ”Elemente de borduri de beton. Condiții și metode de încercări”

SR EN 771-3+A1:2015 – ”Specificații ale elementelor pentru zidărie. Partea 3: Elemente pentru zidărie de beton cu agregate (agregate grele și ușoare)”

SR EN 771-5+A1:2015 – ”Specificații ale elementelor pentru zidărie. Partea 3: Elemente pentru zidărie de piatră artificială”.

Producătorul garantează că pe durata de 2 ani produsele sale rezistă la acțiunea factorilor climatici (înghetdezgheț), la uzura obișnuită urmare a condițiilor normale de exploatare și își păstrează caracteristicile mecanice.

Termenii și condițiile acordării garanției:

  • Neconformități: Se consideră produse neconforme și se vor aplica măsuri corective pentru produsele care prezintă următoarele deficiențe/defecte:
  • abateri de la dimensiuni peste limitele admise în standardele de referință (limitele se regasesc www.starstone.ro, Secțiunea Suport);
  • exfoliere, măcinare urmare a factorilor climatici;
  • rezistențe mecanice inferioare valorilor minime impuse de standarde, dovedite prin rapoarte de încercare, emise de
  • un laborator acreditat, costul încercărilor va fi returnat beneficiarului în cazul în care reclamatia este fondată.

Garanția este valabilă doar în următoarele condiții:

a) realizarea punerii în operă a produselor cu un montator specializat, cu respectarea instrucțiunilor de montaj pentru fiecare tip de produs, existente pe website-ul www.starstone.ro, Secțiunea Suport;

b) înainte de montaj, Beneficiarul are obligația de a verifica vizual produsele. Dacă produsele prezintă deficiențe de aspect, Beneficiarul are obligația de a anunța de îndată Producătorul și de a opri montarea produselor aparent neconforme. Produsele montate se consideră acceptate de către Beneficiar. Încalcarea obligației de sistare a operațiunii de montaj/punere în operă, până la momentul constatării de catre un reprezentant împuternicit al Producătorului, duce în mod automat la pierderea integrală a garanției, cu efectul exonerării Producătorului în ceea ce priveste obligația de garanție.

c) respectarea Instrucțiunilor de ambalare, transport, manipulare, depozitare, montaj/punere în operă, utilizare și întreținere, a produselor STAR STONE, pentru fiecare tip de produs, existente pe website-ul www.starstone.ro, Secțiunea Suport.

d) utilizarea produselor doar în scopurile și destinațiile pentru care ele au fost fabricate. A se consulta instructiunile de utilizare ale produselor pe website -ul www.starstone.ro, Sectiunea Suport (ex. pentru clarificare: dalele pietonale nu pot fi supuse traficului auto sau de mare tonaj, nu se depoziteaza pe suprafețele rezultate în urma
montajului a unor mase grele, care să depășească greutatea pentru care dalele au fost produse, etc.).

e) pregătirea corectă a fundatiei și/sau a stratului suport, pregătire care intră în atribuțiile beneficiarului.

  • Înclinarea, deplasarea, fisurarea, ruperea stratului suport sau a structurii pe care sunt montate produsele, agresiunea mecanică, duc la pierderea garanției.
  • Montarea produselor a fost făcută pe o suprafață care reține umezeală sau care nu are un sistem de drenare a apei, duce la pierderea garanției.

f) prezentarea în momentul reclamației a facturii emise de vanzator pentru produsele STAR STONE, prezentul Certificat de garanție, semnat de Vânzător și de Beneficiar.

g) întreținerea corectă a produselor. Se va pierde garantia în cazul utilizării de substanțe corozive chimice (ex. clorurii de sodiu (sare), etc.) și a utilizării de unelte metalice pentru îndepărtarea gheții, etc.

h) utilizarea unică a produsului, odată utilizat/aplicat/montat, produsul nu se mai poate refolosi prin dezlipire și placare ulterioară.

Nerespectarea acestor cerințe atrage pierderea garanției.

Nu sunt considerate produse neconforme și nu fac obiectul garanției deoarece nu reprezintă deficiențe de calitate, întrucât performanțele tehnice ale produselor nu sunt influențate în niciun fel:

a) apariția fenomenului de Eflorescență (depuneri albe de calcar), poate să apară înainte sau după montaj.

b) abaterile dimensionale în limitele admise de standardele europene de referință.

c) variațiile de culoare care pot apărea, în procesul de fabricație folosindu-se materii prime naturale.

Diferențele de culoare sunt inevitabile și nu sunt acceptate ca deficiențe calitative. Recomandăm folosirea la montaj a produselor din paleți diferiți pentru obținerea unei mai bune armonizari a suprafeței rezultate.

STAR STONE S.A.

CUI – RO-30064286, Nr. Inreg. Reg. Com. J5/570/2012, ING RO74 INGB 0000 9999 0516 5508

Nojorid nr. 570, Oradea, Jud. Bihor, ROMANIA, (004) 0259 422 088, office@starstone.ro,www.starstone.ro

Certificat Garanție – STAR STONE

#22.1.01

Pagină 2 din 2

Uzura obișnuită, urmare a condițiilor normale de exploatare, nu face obiectul garantiei.

Limitarea despăgubirii: Prezenta garantie nu se referă la daunele care depașesc limitele prezăvute de lege și defectele apărute după expirarea termenului de garanție. Cedarea dreptului și a pretențiilor din prezenta garanție este exclusă.

STAR STONE S.A. nu se face răspunzătoare de orice accident/daună produsă din cauza sau în urma nerespectării instrucțiunilor de manipulare, transport, depozitare, montare și intretinere sau a utilizării altor materiale de montaj și rostuire decât cele recomandate în aceste documente.

STAR STONE S.A. își rezervă dreptul de a modifica sau îmbunătăți produsele, fără a notifica în prealabil beneficiarii finali și nu va fi răspunzător în fața acestora pentru renunțarea la anumite produse sau înlocuirea cu produse mai performante. Daca STAR STONE S.A. înlocuieste un anumit produs sau acesta a suferit modificări, sub incidența acestei garanții, poate, la alegerea sa, să folosească alte produse similare, calitativ și la preț comparabil.

Procedură reclamații:

Orice reclamație trebuie să fie însoțită de: factura emisă de vânzător pentru produsele STAR STONE și prezentul certificat de garanție, semnat de Vânzător și de Beneficiar. Recomandăm prezentarea etichetei de identificare a produsului de pe folia de ambalaj a paletului din care să rezulte lotul de fabricație.

Reclamațiile se vor transmite prin completarea formularului de reclamatii de pe site -ul www.starstone.ro, la Sectiunea Suport si/sau la adresa de e-mail: reclamatii@starstone.ro.

În vederea soluționării reclamațiilor, Beneficiarul are obligația de a asigura accesul reprezentanților Vânzătorului /Producătorului la locatia/zona în care se găsesc produsele care fac obiectul reclamației pentru a constata situația reclamată.

Orice reclamație va fi analizată de producător în termen maxim de 15 zile de la prezentarea documentatiei complete. În cazul în care reclamația este întemeiată, se va stabili și comunica în scris modul de solutionare propus, conform prevederilor legale române în vigoare.

Măsurile corective oferite de producător, numai după constatarea defectelor de către un reprezentant autorizat al producătorului, conform legislației în vigoare, sunt:

  1. reducere proporțională a prețului
  2. înlocuirea produsului cu un produs de același fel, dar lipsit de vicii/defecte
  3. încetarea contractului/rezoluțiunea vânzării.

În cazul în care Beneficiarul nu este de acord cu răspunsul Producatorului, se va încheia un proces verbal semnat de ambele părți și se va apela la un laborator de încercări autorizat în vederea determinării calității produselor.

Daca în urma testărilor, produsele corespund scopului pentru care au fost fabricate, atunci toate cheltuielile generate de testările în laborator vor fi suportate de Beneficiar.

În cazul în care se alege înlocuirea produsului, producătorul/vânzătorul poate solicita predarea produsului neconform.