Termeni și condiții STAR STONE

Informații utile privind termenii și condițiile de plasare ale unei comenzi și a condițiilor de livrare a produselor noastre

Generalitati

Urmatoarele conditii se vor aplica la cumpararea bunurilor de la STAR STONE S.A. de catre dumneavoastra in calitate de client care actioneaza in scopuri care nu sunt in aria afacerilor comerciale sau profesiei („Consumator”) spre excluderea tuturor celorlalti termeni si conditii pe care consumatorul le sustine sa le aplice in oricare ordin de cumparare, confirmare de comanda sau oricare document similar.
Consumatorul este de acord cu acceptarea acestor conditii de vânzare in trimiterea unei comenzi societatii.
Aceste conditii nu se vor modifica cu exceptia unor acorduri in scris efectuate de societate.
Drepturile statutare ale societatii nu vor fi afectate.

Definitii
Bun – inseamna produsul pe care consumatorul il comanda de la societate
Pret – inseamna pretul pentru bunuri, cu exceptia (acolo unde este cazul) a taxelor de livrare, de impachetare si asigurare
Zi lucratoare – inseamna zilele cuprinse intre luni si vineri inclusiv, dar cu excluderea zilelor libere la nivel national, asa cum este specificat pe website-ul societatii.

Descrierea bunurilor
Toate descrierile, specificatiile si reclamele cu privire la bunurile de pe website-ul societatii sunt doar in scop informativ si nu puteti conta pe ele in momentul in care efectuati o comanda/achizitie. Orice eroare de omisiune, tipografica sau de redactare care apare in literatura de vânzare, oferte, lista de preturi, factura sau alt document sau informatii eliberate de societate se vor corecta fara nici o raspundere din partea societatii.
Societatea pune la dispozitia cumparatorului mostre pentru a verifica materialul ce urmeaza a fi comandat,acest lucru fiind gandit doar pentru a ajuta clientul sa decida materialul folosit si pentru a proba veridicitatea celor expuse pe website-ul STAR STONE.

Preturi

Preturile oferite sunt bazate pe costurile curente si pot fi modificate atunci când costurile urca sau daca s-a strecurat vreo eroare sau omisiune.
In cazul in care pretul se schimba, societatea va trimite o notificare consumatorului, care va avea oportunitatea de a se retrage prin trimiterea la rândul lui a unei instiintari societatii in acel scop in 48 de ore de la primirea notificarii cu privire la modificarea pretului.

Comandarea bunurilor

In vederea comandarii bunurilor, consumatorul va urma instructiunile care apar pe website-ul societatii.
Consumatorul este responsabil de comandarea a suficiente produse pentru lucrarea la care vor fi folosite.
Se recomanda verificarea primirii unei comenzi complete si satisfacatoare inaintea montajului.

Disponibilitatea bunurilor

Perioada de livrare a bunurilor nu este specificat si se discuta la fiecare comanda in parte.
In cazul in care bunurile societatii nu se afla in stoc pe o perioada de timp temporara, din orice motiv, atunci societatea va notifica consumatorul cu privire la acest lucru si il va instiinta cu privire la o data anticipata la care produsele vor fi disponibile pentru a fi livrate.
Societatea nu va fi responsabila de compensarea consumatorului pentru nici un fel de pierderi pe care acesta le poate suporta daca societatea nu poate trimite bunurile in acest timp, oricare ar fi motivul.

Politica de confidentialitate

Atunci când utilizeaza website-ul societatii, consumatorul va furniza societatii informatii personale pe care aceasta le va folosi doar in completarea comenzii, in pregatirea livrarii, in caz de nelamuriri care pot aparea si in informarea consumatorului cu privire la orice oferte speciale sau noi game de produse.

Plati

In momentul in care consumatorul comanda bunuri, plata trebuie efectuata prin card de debit sau credit, inclusiv Master Card, Visa si Maestro. Consumatorul trebuie sa isi dea adresa completa, inclusiv codul postal si numarul de telefon.Comanda va fi procesata doar atunci când autorizatia de plata a fost primita in mod corect.

Durata de livrare

Bunurile comandate, daca acest lucru este posibil, vor fi trimise in mod normal in 2-3 zile lucratoare, cu exceptia zilei in care s-a efectuat comanda si vor fi trimise doar la adresa de facturare a detinatorului de card autorizat. Durata de livrare a bunurilor poate fi specificata telefonic.
Livrarea va avea loc in mod normal intre zilele de luni si vineri intre 9.00 si 17.00.
Orice date care sunt fixate pentru livrarea bunurilor sunt aproximative si societatea nu va fi responsabila pentru orice intarziere in livrarea bunurilor, indiferent care a fost cauza acestui fapt. Bunurile pot fi livrate de societate inaintea datei de livrare fixate.
Daca societatea nu are posibilitatea, oricare ar fi motivul, de a trimite bunurile comandate de consumator(aflate in stoc) in 14 zile de la efectuarea comenzii, consumatorul are dreptul de a anula comanda, iar societatea va rambursa orice sume platite de consumator pentru aceste bunuri. Societatea nu va fi responsabila de nici un fel de pierderi suferite de consumator pentru livrari intârziate sau incapacitate de livrare.
In cazul in care consumatorul nu este la domiciliul sau, atunci soferul nu va lasa bunurile, deoarece trebuie sa fie prezenta o persoana autorizata care sa semneze pentru primirea comenzii.
Daca se va face inca o vizita pentru livrarea bunurilor, atunci se va percepe inca o data taxa de transport care trebuie platita societatii inainte de livrare.

Riscuri

Riscul asupra bunurilor va trece de partea consumatorului in momentul in care acestea au fost livrate.

Daune

Consumatorul ar trebui sa examineze toate bunurile la livrarea acestora  pentru a se convinge ca bunurile nu au suferit daune, ca ele sunt in cantitatea corecta si care este mentionata in contract/factura.

Orice daune care apar pe durata transportului bunurilor, orice lipsuri sau erori trebuie sa fie notificate in scris pe o nota de livrare in momentul livrarii.
Daca oricare din bunuri sunt primite in conditii prejudiciate sau daca exista lipsuri sau erori, atunci consumatorul trebuie sa informeze societatea cu privire la cantitatea exacta care lipseste sau masura in care bunurile sunt deteriorate in doua zile lucratoare de la primirea acestora.

Daca consumatorul a indeplinit cerintele de la punctele de mai sus, atunci societatea va face pregatirile pentru colectarea tuturor bunurilor prejudiciate sau defectuoase la cerere iar daca acestea sunt identificate ca fiind defectuoase sau prejudiciate, atunci societatea le va inlocui sau va efectua rambursarea adecvata.
Drepturile statutare ale consumatorului nu vor fi afectate.

Anulare

In cazul in care consumatorul nu este satisfacut in totalitate cu comanda din orice motiv, consumatorul are dreptul de a anula comanda in 7 zile lucratoare de la data de livrare prin credit sau rambursare, mai putin taxele de livrare, pe care acesta nu le va mai primi.
O cerere de anulare de catre consumator trebuie sa fie efectuata in scris si aceasta va fi primita de societate intr-un interval de 7 zile lucratoare.
Consumatorul va fi responsabil de returnarea bunurilor precum si de orice costuri asociate returnarii acestora. Rambursarile pentru bunuri vor fi efectuate daca bunurile sunt primite inapoi in stare completa si in conditii de re-vânzare.
Rambursarile pot fi efectuate intr-un interval de 28 de zile si trebuie sa fie insotite de o copie a notei de livrare.

Drepturile statutare ale consumatorului nu vor fi afectate.

 

 

Plasarea unei comenzi

Informatii utile privind modalitatile de plasare a unei comenzi.

Mai multe detalii

Întrebări frecvente

Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări legate de activitatea companiei noastre și despre produsele STAR STONE

Condiții de livrare

Informații privind condițiile de livrare ale unei comenzi.